When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
4 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments
pakito
11 lat temu
Witam Mam problem z biciem w refrenie a konkretnie z miara 4i. Rozumiem, ze występuje tam ten sam problem co z miara 3 oraz 3i (ręka musi szybko powrócić) . Grając wolno razem z Tobą jest ok jednak przy szybszym graniu czuje ze to nie jest to, żądnej lekcji nie poświeciłem nawet polowy tego czasu ile na te bicie. Grajac miarę 4i podczas zmiany akordów i szybko powracając ręka żeby zagrac miare 1to cos tam wychodzi, ale nie pasuje mi to do spiewu. Znacznie lepiej jeżeli chodzi o śpiew pasuje mi gdyby tej miary 4i nie bylo. Na początku filmu… Czytaj więcej »
Myślę, że chodzi o to iż traktujesz wszystkie miary jednakowo. Ruch ręki musimy podzielić na ósemkowy i szesnastkowy. Tam gdzie masz 2 bicia pod rząd w jednym kierunku to są właśnie 16-kowe. Nie jest to proste wykonać tego bicie jeśli wcześniej nie przyswoiliśmy takiego systemu. Jeśli Ci wychodzi w wolnym tempie to już jest 80% sukcesu. teraz porządnie to doszlifować 🙂
Dziękuję za odpowiedz
Zabieram się do szlifowania, spróbuje popracować z metronomem aby dobrze wyćwiczyć te szesnastkowe ruchy reki, żeby grac same ósemki niezależnie od kierunku bicia. Być może zgubiło mnie to, że trudniejszej wersji „Wild thing” nauczyłem się w 10 min w szybkim tępię. A teraz czas uderzyć się w piers i posiedziec nad tym refrenem. I to jest najlepsze w tym kursie, ze nie zależnie czy coś przyjdzie łatwo czy trudno, ważne jest że się rozwijamy nabywając nowe umiejętności 😉
Bardzo dobrze! Pamiętaj, że jeśli olejesz tę kwestię i nie nauczysz się grać tego z pozoru łatwego refrenu to prędzej czy później problem tu poruszany do Ciebie wróci i to z duża większą siłą.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. ZGODA
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Witam Mam problem z biciem w refrenie a konkretnie z miara 4i. Rozumiem, ze występuje tam ten sam problem co z miara 3 oraz 3i (ręka musi szybko powrócić) . Grając wolno razem z Tobą jest ok jednak przy szybszym graniu czuje ze to nie jest to, żądnej lekcji nie poświeciłem nawet polowy tego czasu ile na te bicie. Grajac miarę 4i podczas zmiany akordów i szybko powracając ręka żeby zagrac miare 1to cos tam wychodzi, ale nie pasuje mi to do spiewu. Znacznie lepiej jeżeli chodzi o śpiew pasuje mi gdyby tej miary 4i nie bylo. Na początku filmu… Czytaj więcej »
Myślę, że chodzi o to iż traktujesz wszystkie miary jednakowo. Ruch ręki musimy podzielić na ósemkowy i szesnastkowy. Tam gdzie masz 2 bicia pod rząd w jednym kierunku to są właśnie 16-kowe. Nie jest to proste wykonać tego bicie jeśli wcześniej nie przyswoiliśmy takiego systemu. Jeśli Ci wychodzi w wolnym tempie to już jest 80% sukcesu. teraz porządnie to doszlifować 🙂
Dziękuję za odpowiedz
Zabieram się do szlifowania, spróbuje popracować z metronomem aby dobrze wyćwiczyć te szesnastkowe ruchy reki, żeby grac same ósemki niezależnie od kierunku bicia. Być może zgubiło mnie to, że trudniejszej wersji „Wild thing” nauczyłem się w 10 min w szybkim tępię. A teraz czas uderzyć się w piers i posiedziec nad tym refrenem. I to jest najlepsze w tym kursie, ze nie zależnie czy coś przyjdzie łatwo czy trudno, ważne jest że się rozwijamy nabywając nowe umiejętności 😉
Bardzo dobrze! Pamiętaj, że jeśli olejesz tę kwestię i nie nauczysz się grać tego z pozoru łatwego refrenu to prędzej czy później problem tu poruszany do Ciebie wróci i to z duża większą siłą.